ONEXOX
BannerFans.com

Rozita Che Wan Dedah Punca Sebenar Bertudung Secara Mengezut Amat Memeranjatkan!

on Wednesday, March 18, 2015



Dramatis terkenal dan ibu kepada Aaisyah Dhia Rana, Rozita Che Wan telah mengesahkan dirinya telah mula me#makai tudung baru-baru ini.

“Bagi saya bertudung bukan satu trend. Kebetulan saya, Elfira, Hanis dan Zulin ambil keputusan untuk bertudung dalam waktu yang lebih kurang sama, sebab itu nampak seperti trend. Ingin saya tegaskan, saya bertudung kerana menunaikan tanggungjawab sebagai isteri apabila Zain minta saya bertudung.




“Suami tidak akan masuk syu#rga jika tidak membimbing isteri untuk sama-sama masuk syurga. Jadi, apabila memikirkan perkara itu, hati saya terdetik untuk berubah. Saya sayangkan Zain dan mahu masuk syurga bersama-sama, sebab itu saya ikut cakapnya.

“Saya hanya menjadi diri saya sendiri. Jujur, saya tidak pernah ambil peduli tentang orang lain. Saya lakukan sesuatu perkara mengikut kemahuan diri sendiri bukan sebab persekitaran atau paksaan orang. Biarlah mereka hendak kata apa sekalipun tentang diri saya kerana bercakap tidak perlu bayaran.”

“Pada masa yang sama, lelaki-lela#ki yang merupakan seorang suami juga jangan lupa untuk menjalankan tanggungjawab dan membimbing isteri serta anak-anak tercinta ke jalan yang diredhai Allah,” luah aktres cantik itu.


Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved