ONEXOX
BannerFans.com

Sayu : Nurul Izzah di tahan , anak merengek enggan lepaskan nya

on Monday, March 16, 2015



Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar dilaporkan menangis ketika mahu dib#awa ke lokap Jinjang oleh pihak polis.

Laman Facebook Parti Keadilan Rakyat (PKR) mendakwa, Nurul Izzah turut menangis k#etika dibenarkan bertemu dengan anak-anaknya sebelum dibawa ke lokap Jinjang.




“Nurul Izzah sempat bertemu anak-anak sebelum beliau dibawa ke lokap Jinjang, jelas ke#lihatan anak-anak nya enggan melepaska dirinya pergi meyebabkan suasana hiba.






“Beliau akan ditahan satu malam dan polis akan cuba memanjangkan tahanan reman esok,” lapor laman Facebook berkenaan.

Nurul Izzah yang juga Naib Presiden PKR, ditahan bawah seksyen 4(1) Akta Hasutan di Ibu Pejabat Po#lis Daerah (IPD) Dang Wangi di sini.

Beliau ditahan pada pukul 3.30 petang berikutan ucapan Ketua Pembangkang yang beliau bacakan di Parl#imen baru-baru ini, didapati menghina sistem kehakiman negara.


Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved