ONEXOX
BannerFans.com

3 Foto kereta Audi Hanez Suraya, hadiah kahwin dari Romie, suaminya?

on Monday, March 16, 2015



Tepat jam 11.24 pagi 14 Mac lalu akhirnya pelakon yang menghadapi pelbagai kontroversi sepanjang tahun 2014 Hanez Suraya 30, telah pun selamat diijabkabulkan dengan pasangannya Romie Razin Adilha Dato’ Abd Jais 35, dengan sekali# lafaz bersaksikan oleh Imam Besar Masjid Putra, Putrajaya Ybhg Tuan Haji Abdul Manaf Haji Mat.

Pasangan ini telah selamat dinikahkan oleh bapa Hanez Suraya sendiri iaitu Encik Abdul Aziz Mohd. Said di Masjid Putra, Putrajaya.

Pihak perempuan m#enerima tujuh dulang hantaran berbalas sembilan daripada pihak lelaki dengan mas kahwin berjumlah RM 20, 000. Pihak lelaki memberi 7 dulang hantaran, seperti Tepak sirih dan Mas kahwin, Rantai, Al-Quran dan tasbih, set perfume dan alat solek, beg tangan, dan sepasang kasut.




Manakala pihak perempuan, membalas 9 dulang iaitu sirih junjung, Al-Quran/sejadah/tasbih, kek, buah-buahan, set wangian,beg, tali pinggang, baju/seluar dan sepasang kasut.

Sekalung tahniah bua#t pasangan Hanez Suraya dan suami, Romie kerana telah menjadi pasangan suami isteri yang sah, dan kami di Rotikaya mendoakan agar pasangan ini berkekalan dan dikurniakan cahaya mata yang soleh dan solehah.

Dalam pada itu, tiga #keping gambar kereta Audi yang dikatakan hadiah kahwin dari Romie kini menjadi viral di laman sosial dan turut hangat diperdebatkan.





Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved