ONEXOX
BannerFans.com

VIDEO: LELAKI KANTOI CURI KERETA KENARI PFY 5821

on Thursday, March 5, 2015



Seorang lelaki berusia lingkungan 20'an ditahan oleh sekumpulan lelaki kerana dipercayai mencuri kereta mili#k seorang lelaki cina.

Suspek yang mendakwa dirinya berasal dari Batu 7, Kuching, Sarawak, menafikan dakwaan itu kononnya dia tidak tahu menahu bahawa kereta yang baru dibelinya, Perodua Kenari PFY 5821 itu d#engan harga RM2,000 itu adalah kereta curi.




Pemilik kenderaan yang berusia 40'an mendakwa suspek seorang lelaki yang bodoh kerana membeli kereta dengan harga yang murah tanpa diberikan geran.






Apabila ditanya dari mana dan dengan siap#a dia membeli kereta itu, suspek mendakwa kereta itu dijual oleh seorang lelaki melayu bernama Jamal. Suspek telah membayar lelaki itu dengan wang tunai tanpa diberikan sebarang geran kereta.

Bagaimanapun, suspek memberikan alasan, Jamal tidak dapat dihubungi kerana sudah menghilangkan diri.

Pemilik kereta terbabit enggan memanjang#kan cerita dan mahu membawa kes tersebut ke balai polis berhampiran.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved