ONEXOX
BannerFans.com

Wanita Mintak Cerai Selepas Seminggu Kahwin Kerana 'Pistol Air' Suaminya Terlalu Godang!

on Thursday, March 5, 2015



NIGERIA: Walaupun baru seminggu mendirikn rumahtangga, seorang wanit yang dikenali sebagai Aisha Dannupawa te#lah memohon suaminya,Ali Maizinari, mencerai beliau kerana sudah tidak tahan lagi.

Aisha memohon cerai kerana tidak tahan melakukan hubungan intim dengan suaminya yang didakwa mempunyai zakar yang terlalu besar.

Beliau yang merupakan seorang jan#da anak tiga telah mengahwini Ali minggu lalu telah mengemukankan permohonan cerai di  mahkamah syariah di bandar Zamfara.



Aisha memberitahu mahkamah sejak kali pertama mengadakan hubungn intim dengan suaminya dia telah terpaksa menahan kesakitan yang amat sangat dan trauma untuk melakukannya lagi.

“Ia umpama mimpi ngeri. Saya sepatutn#ya menikmati malam pertama kami tetapi keadaan sebaliknya kerana zakarnya terlalu besar menyebabkan saya mengalami kesakitan,’’ katanya.

Dia yang menahan kesakitan telah memaklumkan perkara ini kepada ibu mentuanya namun dia telah dipujuk dan diberi ubat tahan sakit namun ubat tersebut tidak berkesan menghilangkan rasa sakit itu.

“Kesakitan yang saya alami tidak tertan#ggung dan tiada ubat yang dapat menghilangkan keadaan berkenaan,’’ katanya.

Dalam pada itu, Ali tidak menafikan pe#rkara berkenaan dan bersetuju untuk menceraikan Aisha, namun dengan satu syarat semua wang hantaran dipulangkan semula.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri



Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved