ONEXOX
BannerFans.com

KEJAM! SYAK CURANG, SUAMI POTONG ....(TAK SAMPAI HATI NAK TAIP)... ISTERI

on Wednesday, April 8, 2015



El Rancho - Seorang suami tergamak memotong kedua-dua kaki isterinya selepas mengesyaki wanita itu berlaku curang.

Marcio Matthew Salazar, 42, bertindak demikian mengguna parang terhadap isterinya, Heydi Waleska Hernandez di rumah mereka yang terletak di sebuah kawasan pergunungan di sini, Sabtu lalu.

Salazar ditahan atas tuduhan keganasan terhadap wanita bagaimanapun memberitahu polis, dia hanya melepaskan geram dan apa yang berlaku pada isterinya itu adalah tindakan yang tidak disengajakan.

Namun, sudah terlambat untuk membuat pengakuan itu apabila doktor yang tiba di rumah pasangan itu memaklumkan kecederaan Heydi amat teruk sehingga tiada harapan untuk menyambung kakinya semula.

Salazar bagaimanapun percaya wanita itu akan memaafkan dirinya.

Menurut Hernandez, Salazar sebelum ini pernah mengancamnya dan mengugut mahu membunuhnya jika meninggalkan lelaki itu.

Lapor akhbar La Prensa, Salazar mendakwa isterinya yang menjadi punca kepada insiden berdarah itu.

"Saya lelaki Kristian, tetapi isteri saya berbohong dengan memberitahu saya yang dia keluar bersama dengan abangnya ke Choloma, yang mana perkara itu tidak benar.

"Pada waktu tengah hari Sabtu, saya menemui abang ipar saya dan dia memberitahu yang dia tiada bersama dengan isteri saya.

"Realitinya, isteri saya keluar dengan sepupunya dan berjanji akan pulang ke rumah pada jam 2 petang. Namun dia pulang ke rumah pada jam 4 petang dan tindakannya itu membuatkan saya marah," katanya.

"Sekembalinya dia ke rumah, saya mengambil parang yang disorok di bawah katil. Saya langsung tiada niat mahu membunuh dia. Apa yang terjadi adalah tidak disengajakan, itu saja," tegasnya lagi.

Akibatnya, Hernandez kehilangan kaki kanan dan kiri disebabkan tindakan cemburu buta suaminya itu.

"Pada ketika itu, saya terpengaruh dengan perasaan cemburu buta yang melampau walaupun saya tidak mempunyai bukti yang mengatakan isteri saya berlaku curang.

"Saya ingin memohon maaf dan harap dia memaafkan saya. Saya sayangkan dia dan selalu ingin berdamping dengannya. Saya cuma terlalu panas baran," katanya.


Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved