ONEXOX
BannerFans.com

Tiang Gol Stadium Ipoh Perak Hilang Punca TMJ Buat Lawak

on Tuesday, April 28, 2015

Tiang gol di Stadium Ipoh Perak hilang punca TMJ buat lawak Stadium Larkin turut hilang. Menerusi laman sosial pada 28 April 2015, kini tersebar foto TMJ dengan tagline “Alamak, Stadium Larkin Dah Hilang”. Kenyataan itu sebenarnya adalah ayat sindiran terhadap Persatuan Bola Sepak Perak (PAFA) yang mendakwa penyokong JDT mencuri tiang gol di Stadium tersebut pada perlawanan liga super 24 April 2015 yang lalu. Terdahulu, berlaku kekecohan di Stadium Ipoh susulan JDT tewas 2-1 kepada pasukan Perak. Bagaimanapun TMJ menafikan dakwaan PAFA yang menuduh penyokong JDT terlibat dalam insiden kehilangan tiang gol di Stadium berkenaan.



Tiang Gol Stadium Ipoh Perak Hilang Punca TMJ Buat Lawak

Pada 24 April lalu, berlaku kekecohan di Stadium Ipoh sehingga berlaku insiden kehilangan tiang gol di Stadium tersebut. Pihak Persatuan Bola Sepak Perak (Pafa) juga telah mendakwa bahawa penyokong JDT bertanggungjawab terhadap kerosakan pada papan iklan, jaring gol yang dikoyakkan serta kehilangan tiang gol di Stadium Perak.



Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved