ONEXOX
BannerFans.com

VIDEO: TESCO KANTOI JUAL TELUR TIRUAN

on Friday, April 24, 2015



Seorang pengguna Facebook mendedahkan pasar raya Tesco, menjual telur tiruan dan merakam video sebagai bukti dan dimuat naik ke laman Facebook pada 22 April lalu.

"Sila sebarkan ini!! Saya sedang melakukan demo masakan di pejabat. Kami membeli telur secara online di laman Tesco. Kami sedar yang kami diberikan telur tiruan yang dijual oleh Tesco. Tonton video ini, ini benar-benar gila! Telur ini diedarkan oleh QL Poultry Sdn Bhd di Negeri Sembilan di bawah jenama Deli Fresh. Ewwwww!"




TESCO Kantoi Jual Telur TiruanLaporan selanjutnya di sini - http://goo.gl/7d4IdsMore: #MediaVids
Posted by My Media Hub on 23hb April 2015


Video yang dimuat naik oleh Sophia Boo itu telah ditonton oleh 35,022 pengguna Facebook dan mendapat 1,258 shares.

Sebelum ini, pengguna di negara ini pernah dikecohkan dengan kewujudan telur tiruan, namun perkara itu dikatakan hanya berlaku di negara China.

Bagaimanapun, perkara yang tidak diingini itu telah menular di negara ini oleh peniaga yang tidak bertanggungjawab.

Pihak Tesco dan QL Poultry harus memberikan penjelasan mengenai perkara ini. Dan sewajarnya pengguna di Malaysia berhenti membeli telur yang diedarkan oleh QP Poultry sehingga perkara ini diselesaikan.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved