ONEXOX
BannerFans.com

KELAB MYVI (FMC) NAFI 6 AHLINYA BERLUMBA SEHINGGA MERAGUT 3 NYAWA

on Saturday, May 2, 2015



Susulan dari kemalangan yang telah meragut pasangan suami isteri dan bayi mereka yang berusia 6 bulan di lebuh raya Duke KM6 ke arah Damansara, tampil seorang ahli Familia Myvi Club menafikan dakwaan yang tersebar di laman Facebook.

"Assalamualaikum semua. Itu memang budak kelab Yana. Semua yang terlibat selamat dan apa yang tersebar tidak betul.

"Diorang bukan berlumba," katanya menafikan dakwaan beberapa portal berita yang mendakwa ahli-ahli yang terlibat berlumba sehingga menyebabkan kemalangan.

"Tolong jangan percaya pada (berita) viral yang tersebar. Mereka hanya menjalankan tugas sedangkan tidak tahu perkara yang sebenar.

"Kami satu kelab kena hentam habis-habis dengan kelab lain tetapi kami di tempat yang terlibat tahu perkara yang sebenar. Harap semua jangan sebar yang bukan-bukan kalau tak tahu pangkalnya. Terima kasih," jelasnya.

Bagaimanapun, netizen masih juga mahu tindakan tegas dikenakan terhadap pemandu yang terlibat dan menjadi punca tiga beranak itu maut.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved