ONEXOX
BannerFans.com

Luahan sayu Customer makan ayam dapat 'Cibai Customer'

on Tuesday, May 19, 2015



PUTRAJAYA - Malang nasib seorang pelanggan Nando's diberikan gelaran lu-cah oleh pekerja restoran itu.

Dalam kejadian yang berlaku di restoran Nando's IOI City Mall dimana pelanggan tersebut meminta bahagian ayam 'drumstick'. Namun permintaannya ditolak atas sebab Nando's pada ketika itu menerima banyak pelanggan.

"Tak boleh, sebab ramai orang. Nanti customer lain tak dapat,"

Kecewa dengan permintaan tidak ditunaikan, pelanggan terbabit cuba meminta dari manager restoran terbabit.

Difahamkan, anak pelanggan berkenaan tidak makan bahagian dada ayam menyebab si ayahnya terpaksa meminta bahagian 'drumstick'.





Enggan memanjang hal remeh itu, pekerja yang sama akhirnya terpaksa mengalah dan memberikan 'drumstick' seperti yang dipinta oleh lelaki itu.

Menganggap perkara itu sudah selesai, rupanya tidak apabila pelanggan berkenaan terkejut dirinya dilabelkan sebagai 'cibai customer' di dalam resit bayaran.

Berang dengan tindakan kurang ajar pekerja terbabit, isteri pelanggan itu meminta laman Oh! Media menyiarkan aduan mengenai perkara tersebut.

Meskipun tidak mengetahui situasi kejadian yang sebenar, adalah tidak wajar pekerja Nando's melabelkan pelanggan mereka dengan gelaran lu-cah.

Nando's IOI City Mall perlu menyiasat perkara ini dan mengambil tindakan tegas terhadap kakitangannya itu.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved