ONEXOX
BannerFans.com

PUNCA 7 KELEBIHAN WANITA MEMILIKI BUNTUT BESAR TERSEBAR

on Friday, May 22, 2015



Walaupun saiz punggung anda ditentukan oleh genetik, yang mana faktanya tak boleh ditolak punggung menyimpan lebih banyak lemak dari mempunyai perut yang besar. Kajian yang dijalankan oleh Pamela M.Peeke dari Kolej Perubatan Sukan Amerika mendedahkan, ada kebaikan memiliki punggung besar.

1. Lemak pada punggung tidak membahayakan

Tidak seperti lemak di bahagian lain yang melindungi organ lain boleh membawa kepada penyakit berbahaya lain seperti diabetis, tekanan darah tinggi. Lemak terkumpul pada punggung adalah lemak kuning yang memang bebas daripada bahaya.

2. Ia membuatkan keturunan anda lebih memikat

Psikologi mendedahkan lelaki lebih menyukai wanita dengan keadaan punggung yang bulat kerana ia membentuk pinggang seseorang wanita.

3. Wanita yang mempunyai punggung yang besar mempunyai sifat simpati tinggi

Kajian mendapati, wanita yang mempunyai punggung yang besar dan pinggang yang kecil boleh menyesuaikan diri dengan sekeliling termasuk perasaan orang.

4. Kamu boleh bergaya 'like a boss' menaiki tangga

Ya. Mendaki tangga memerlukan rentak dan usaha yang betul untuk menjadikan kamu montok dan seksi. Dengan kekuatan otot di bawah pinggang anda akan dipandang diva mengalahkan mereka dengan punggung yang kecil.

5. Ia boleh melindungi bahagian belakang badan anda.

Apabila punggung anda lemah untuk menggerakkan kaki anda, otot-otot yang kecil disekeliling pinggang akan membantu anda. Ini untungkan mempunyai punggung yang besar.

6. Punggung besar memudahkan anda semasa hamil

Dengan punggung yang besar, ia memudahkan kamu untuk bergerak dengan menampung berat bayi anda.

7. Punggung yang besar hasilkan anak yang lebih cerdik.

Saintis dalam kajian mendapati punggung dan peha yang besar menyimpan asid omega 3 yang tinggi dan mampu menyalurkan apabila menyusu bayi tersebut. Ini kerana asid omega 3 memang sangat bagus untuk mempercepatkan perkembangan otak bayi.

Pelik? Itulah hasil kajiannya. Jadi, usahlah malu memiliki punggung yang besar. Sebaliknya, bersyukurlah kerana anda mempunyai punggung dari mereka yang tak ada punggung langsung.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved