ONEXOX

PUNCA VIDEO 'ARTIS' GENGGAM & GOYANG KOPEK TERSEBAR

on Monday, May 25, 2015



Rakaman video seorang 'artis' melakukan aksi dewasa di atas pentas dalam majlis 1Malaysia tersebar di media sosial.

Video rakaman berdurasi 1 minit 18 saat itu dipercayai dirakam di sebuah majlis bersempena Tadau Kaamatan di Sabah.

Berdasarkan video itu, 'artis' berkenaan dilihat sesekali memegang dan mengoyangkan 'asetnya' dengan sengaja bagi menyedapkan lagi aksinya di atas pentas.

Aksi panasnya itu pula disambut dengan renungan dan senyuman para tetamu lelaki sehingga ada yang merakam 'penampakan' itu mungkin untuk disimpan sebagai koleksi peribadi.




Aksi 18 tahun ke atas di majlis 1Malaysia.More: #mediavids
Posted by My Media Hub on 24hb Mei 2015


Namun, tindakan 'artis' itu tidak menyenangkan tetamu wanita yang dilihat tidak mahu memandang langsung 'artis' berkenaan.

Di laman sosial pula, netizen mengkritik tindakan 'artis' itu yang dianggap tiada maruah kerana sanggup berpakaian singkat dan memalukan diri sendiri.

"Di majlis keramaian yang melibatkan pelbagai lapisan masyarakat dan usia ini, tidak sepatutnya 'dihidangkan' dengan aksi separuh b0gel seperti ini.

"Penganjur yang patut dipersalahkan, bukannya logo 1Malaysia yang patut dipersalahkan. Tidak semua orang Sabah suka dengan tindakan 'artis' itu. Orang Sabah juga menjaga budaya dan peradaban," kata seorang individu yang tidak ingin didedahkan namanya.

Ada sesetengah netizen berpendapat, 'artis' itu bukan seorang wanita, tetapi lelaki yang bernalurikan wanita dan berpakaian seperti wanita.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© AANS BLOG All Rights Reserved