ONEXOX

'BAWAK DIA KE NERAKA!'

on Monday, June 1, 2015



Gambar kiri hiasan...

Sesungguhnya, peringatan dari Allah itu didatangkan dalam pelbagai bentuk agar umatnya bertaubat dari melakukan segala apa jua jenis dosa.

Membaca pengalaman mimpi seorang wanita ini sudah cukup mengerikan serta kecut perut. Baca dan hayati pengalamannya dan jadikan sebagai peringatan buat semua.

Baca perkongsian pengalaman mimpi di bawah:

I sedar-sedar je, I kat perhitungan dosa dan pahala.

Scariest part, ada satu orang macam besar, I rasa itu malaikat. Dia tanya perempuan sebelah I. Dia tunjuk gambar satu-satu masa perempuan itu free hair, pergi club.

Dia tanya kenapa?

Kalau perempuan itu tak boleh jawab, timbangan dosa dia bertambah berat macam ada api bertambah. Last-last perempuan itu tak dapat jawab.

Orang yang tanya tu, suara dia kasar. Dia jerit,

Bawak dia ke neraka mana ntah" so something terbang dan angkat perempuan tu.

Lepas itu, i pulak.

Dia tunjuk gambar i pakai shorts, gambar i kat kelab dan semua yang i pernah buat.

Demikianlah perkongsian pengalaman seorang wanita yang dimuat naik oleh Fathin Hilda. Kedua-dua gambar itu mendapat 7,951 retweet di Twitter.




Sumber



PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© AANS BLOG All Rights Reserved