ONEXOX
BannerFans.com

Che Ta Pakai Seluar Pendek Di London?

on Monday, June 1, 2015



Kelakar pun ada bila mengenangkan masyarakat kita yang mudah melatah tanpa usul periksa lebih lebih dengan perkara yang bukan dilihat di depan mata. Gambar dalam Instagram selebriti pun boleh menjadi bahan mulut dan perbalahan di kalangan peminat.

Rozita Che Wan yang ketika ini masih bercuti bersama keluarganya di kota London terpalit satu kontroversi apabila beliau didakwa mengenakan seluar atau skirt pendek dalam salah satu gambar yang dikirimkan menerusi Instagram baru baru ini.

Bercakap kepada Berita Harian, Rozita Che Wan mengakui tidak terkesan dengan dakwaan sebegitu kerana jelas beliau tidak mengenakan sebarang pakaian yang mendedahkan aurat selain jelas dirinya bertudung dalam gambar yang diperkatakan.

“Orang buta sahaja yang tak boleh bezakan seluar dengan peha. Kalau orang yang berakal tengok gambar ini mereka takkan komen yang saya tak pakai seluar atau memakai seluar pendek kerana secara jelas saya bertudung. Saya bukannya gila untuk buat seperti itu”

“Saya tahu batas bertudung. Hanya orang yang selalu fikir negatif sahaja akan pantas membuat kesimpulan yang negatif semata-mata. Yang kutuk itu hanya seorang dua dan selebihnya banyak memberi komen mempertahankan saya. Biarlah apa orang nak cakap, saya cool,” ujar Che Ta.

Memang selamba jawapan yang Che Ta berikan. Peminat yang seorang dua sering mencari kesalahan orang itu seharusnya selepas ini lebih sensitif membuat tuduhan lebih lebih jika ianya melibatkan maruah seorang wanita. Menulis komen seperti tiada hati perasaan, heh.


Sumber



PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved