ONEXOX
BannerFans.com

Maksud Sebenar Gambar Profil Facebook Warna Pelangi Terjawap

on Monday, June 29, 2015

Maksud sebenar penggunaan gambar profil facebook berwarna pelangi. Orang ramai dinasihatkan supaya tidak menukar “profil picture” kepada bentuk warna pelangi kerana ianya mempunyai agenda yang tersembunyi. Untuk pengetahuan anda, facebook pada ketika ini melancarkan kempen sokongan terhadap perkahwinan sejenis. Oleh itu semua golongan gay, lesbian dan biseksual (LGBT) akan menukar foto profil mereka kepada warna pelangi sebagai tanda sokongan kepada perkahwinan sama jantina.



Maksud Sebenar Gambar Profil Facebook Warna Pelangi

Pada 26 Jun 2015, makhamah Amerika Syarikat telah menghalalkan perkahwinan sama jantina di negara tersebut. Sempena dengan keputusan tersebut, laman sosial facebook telah melancarkan applikasi “Celebrate Pride” tanda sokongan terhadap perkahwinan sejenis.

Perkahwinan Sejenis Melanggar Akidah

Sebagai umat Islam di Malaysia, perkahwinan sejenis adalah melanggar hukum alam dan merupakan perbuatan terkutuk dan harus tidak dicontohi. Seluruh warga Malaysia disarankan tidak menukar profil facebook kepada warga pelangi kerana ianya tanda anda menyokong perkahwinan sejenis.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved