ONEXOX
BannerFans.com

Seram Dan Menakutkan. Berhati-Hati Ketika Berhenti Di RNR Gua Musang, Anda Mungkin Mangsa Seterusnya

on Monday, June 29, 2015



Baru je terjadi pada saya dan husband. Malam ramadan ke-10, otw dari KL nak balik kampung husband kat Kelantan. Disingkatkan cerita, kami berhenti di RnR Gua Musang yang baru untuk buang air, waktu tu lebih kurang 10 malam. Memang betul-betul Allah lindungi kami sebab sebelum turun saya tanya pada husband nak berhenti solat tak? Dia jawab takpe lar kita solat sampai kat rumah nanti.

Jadi kami berdua turun ke toilet, selesai hajat dunia, saya balik semula ke kereta dan saya nampak husband tengah keluar dari kereta, dia pergi check bonet (husband sampai dulu kat kereta). Saya tanya kenapa? Dia jawab “takde apa”

Nak jadi kisah, sebelah kereta kami tu ada satu proton saga lama warna kelabu / hijau metalic. Ada budak perempuan umur around 16-19, macam mengintai kami, saya tak syak apa-apa langsung waktu tu. Lepas tu satu part ni bila dia bukak pintu tengok kami pastu dia tutup balik pintu, saya ingat dia nak keluar tapi tak lepas sebab dia parking rapat gila dengan kereta kitaorang. Jadi saya berlari-lari anak cepat-cepat masuk kat kereta sebab nak bagi ruang kat budak sebelah ni keluar. Masa saya berlari tu, dia cepat-cepat tutup pintu. Yang peliknya, dia tak keluar pon lepas tu! Kejadian seram bila driver proton saga tu yang cerminnya tinted gelap, dia bukak separuh pastu pandang saya, muka dia seram kot! Lama dia usha je saya. So dalam hati takda ingat apa-apa lagi, positif lagi.

Sampai lah bila kitaorang nak keluar dari parking tu, dalam 100meter lepas tu, saya berpaling ke kiri nak tarik seatbelt, tengok tingkap belakang terbukak! Jadi cakaplah dengan husband “awak terbukak tingkap ni dari tadi ke?” dia tak cakap banyak terus berhenti n keluar dari kete n check barang-barang. Alhamdullilah semua ada tapi tingkap yang terbukak tu ada kesan kena cungkil !!!

Teruslah husband bukak mulut yang dari tadi cakap “takde apa” tu bercerita, dia kata dia dah memang syak dengan kereta saga tu, sebab masa dia mula-mula sampai kat kereta ade bunyi “bammm” yang sangat kuat macam ada orang ketuk, tu yang dia gi check bonet. Terus saya pulak buat kesimpulan dari scene budak tu ngendap kami, bukak tutup bukak tutup pintu tu, maybe time tu dia dah ready nak grab handbag saya yang ada kat seat belakang. Tapi mungkin sebab kami yang dok kat bonet ni yang macam dekat sangat dengan dia yang buat dia cuak nak buat keje syaiton tu. Mungkin jugak dia sengaja ketuk belakang kereta, nak biar husband keluar dan masa tu dia boleh grab handbag kat belakang.

Masa ni Demi Allah saya sangat bersyukur sebab Allah izinkan saya tiba di waktu yang betul, berdiri di tempat yang betul, maybe jugak sebab kami berdua berdiri belakang bonet tu buat budak tu berkira-kira nak rembat barang kat belakang.

Allahuakbar, bulan-bulan puasa ni, ade jugak nak buat keje haram ni.

Please dear family and friends, tolong lah berhati2 bila berhenti di mana2 RnR ni, orabg jahat, kerja jahat ni merata, dorang tak penah letih buat keje haram.


Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved