ONEXOX
BannerFans.com

Najib yang dikatakan baru-baru ini mempunyai darah Pahlawan takut berdepan dengan Mamak (Dr M)

on Thursday, June 4, 2015



KUALA LUMPUR - Kecoh di laman sosial mengenai 'Dialog PM Bersama NGO', Nothing To Hide, yang akan diadakan hari ini jam 9.00 pagi.

Program yang diadakan di Dewan Tun Hussein Onn, Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) itu mendapat sambutan luar biasa orang ramai khususnya penyokong bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad, juga beberapa badan NGO yang lain.

Malangnya, program berkenaan telah dibatalkan dan pembatalan itu diumumkan oleh Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar.

"Dialog PM bersama NGO yang dijadualkan berlangsung di Pusat Dagangan Dunia Putra pada hari ini dibatalkan.

"Program itu dibatalkan demi ketenteraman awam dan keharmonian masyarakat," katanya melalui laman Twitter.

Difahamkan, beberapa pemimpin politik telah hadir ke PWTC untuk turut serta dalam program berkenaan termasuklah Tun Dr Mahathir.

Namun kecewa, apabila program itu telah dibatalkan.





Berikutan pembatalan program berkenaan, Tun Dr Mahathir dilaporkan telah mengambil alih pentas dan mengantikan dengan Program Bersama Tun Dr Mahathir.

Bagaimanapun, Tun Dr Mahathir itu telah mengundang tindakan polis terpaksa menghalaunya turun dari pentas.

Sementara itu di media sosial, netizen menganggap Najib tidak berani bersemuka dengan bekas perdana menteri itu. Najib yang sebelum ini menyatakan bahawa dia mempunyai darah pahlawan namun tiada keberanian berdepan dengan Tun Dr Mahathir.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved