ONEXOX
BannerFans.com

NGERI. KOLOPIR PATAH KETIKA MEMIPIT

on Sunday, June 7, 2015



Ireland - Satu malam romantis bersama teman wanitanya menjadi igauan ngeri apabila alat sulit seorang lelaki 'patah' semasa mengadakan hubungan kelamin.

"Saya tidak pernah merasai kesakitan seperti itu," menurut Alan yang terdengar seperti sesuatu yang patah ketika kejadian.

Lelaki itu kemudian terpaksa dikejarkan ke hospital. Dia dimasukkan ke Hospital Besar Letterkenny sebelum dipindahkan ke hospital di Galway, lapor Mirror Ireland.

Dia kemudian segera menjalani pembedahan.

"Kami sedang mengadakan hubungan kelamin, saya di bawah dan Clarissa di atas. Tiba-tiba saya terdengar sesuatu patah. Saya tidak pernah merasai sakit seperti ini, ia benar-benar menyeksakan."

Clarissa, 22, dalam pada itu menceritakan bagaimana Alan melompat-lompat menahan kesakitan.

"Saya cuba untuk menenangkannya selepas melihat dia melompat-lompat di sekeliling."

"Kami pergi ke Hospital Besar Letterkenny dan doktor mengatakan ia adalah kali pertama mereka menerima kes seperti ini. Mereka kemudian memindahkan kami ke Galway di mana saya diberitahu alat sulit itu patah."

"Ya, ianya bukan tulang tetapi mereka menggunakan istilah 'patah'. Darah banyak mengalir dan tidak dapat untuk mengawalnya."

Semasa di dalam wad, Alan menerima malu apabila dia kerap diejek pesakit-pesakit lain.

"Seorang pesakit di katil berhampiran tidak berhenti mentertawakan saya."

Tiga bulan selepas kejadian itu, Alan berkata alat sulitnya kini hampir sembuh. Kemalangan itu menyebabkannya terpaksa berehat selama 8 minggu.

"Saya tidak bekerja selama lapan minggu, hanya di atas katil sepanjang masa. Dan darah terus mengalir."

"Dalam tempoh dua minggu pertama saya terpaksa memanggil ambulans tujuh kali akibat pendarahan yang tidak berhenti."

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved