ONEXOX

PEREMPUAN MAKI HAMUN GADIS CUN MELECUN KERANA TINGGAL KUCING DALAM KERETA

on Tuesday, June 2, 2015



Video seorang wanita memarahi pemilik kereta Viva kerana meninggalkan seekor kucing di dalam keretanya dalam cuaca yang panas tersebar di laman sosial hari ini.

Video berdurasi 55 saat itu dirakam sendiri oleh wanita berkenaan yang memarahi dua gadis yang dipercayai sengaja meninggalkan kucing di dalam kereta sementara mereka berbelanja di pusat beli belah berkenaan.


"See you in Facebook! Memang kejam punya orang!" Selanjutnya: http://goo.gl/B5SjUqMore: #mediavids

Posted by My Media Hub on Tuesday, June 2, 2015


Difahamkan, wanita terbabit telah meminta pengawal keselamatan pusat beli belah itu membuat pengumuman agar memanggil pemilik kereta Perodua Viva itu datang segera ke keretanya. Namun, pemiliknya gagal berbuat demikian.

Berang dengan tindakan tidak berperikemanusiaan pemilik kereta BLM294 itu, pengadu bertindak menunggu di situ sehingga pemiliknya kembali dalam 30 minit kemudian.

Bagaimanapun, pemilik kereta itu dan rakannya hanya terkedu dan tidak memberi sebarang respon apabila dimarahi oleh pengadu. Sebaliknya hanya mendengar bebelannya seketika dan masuk ke dalam kereta.

"See you in Facebook! Memang kejam punya orang! Bodoh gila babi tau!," kata pengadu.

Sementara itu, netizen pula menganggap bahasa dan cara yang digunakan oleh pengadu terlalu kasar dan kurang sopan.

Menurut sumber, video berkenaan adalah video lama yang pernah menjadi viral pada tahun 2014.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© AANS BLOG All Rights Reserved