ONEXOX
BannerFans.com

‘Salam Jari Tengah Untuk Ayahanda Rani Kulup’ – Fitri

on Thursday, June 25, 2015



Seorang pengguna Facebook yang menggunakan nama Muhammad Fitri telah dikecam hebat apabila menunjukkan jari tengah kepada gambar ikon popular Facebook, Ayahanda Rani Kulup.

“Jilake la ko yah, aq (aku) bru bce kisah ko dlm mastika. Salam jari tengah untk ko yah. Kipidap!,” petikan daripada status Muhammad Fitri.

Ayahanda Rani Kulup yang terlihat gambar yang dimuatnaik remaja berkenaan segera membalas dengan sindiran yang agak sinis.



Benggang dengan sindiran Ayahanda Rani Kulup, remaja itu membalas lagi tetapi kali ini dia ternyata terasa dengan kenyataan itu.

“Ko ni bute warne ke hape yah?? Tak dapat bezakan warne itam ngan warne kuning langsat ke?? Lanjiau la ko yah,” katanya.

Pertengkaran mulut antara mereka hanya mengundang gelak ketawa peminat Ayahanda Rani Kulup yang rata-ratanya menyokong kenyataan sarkastik kaki laporan polis berkenaan.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved