ONEXOX
BannerFans.com

'SAYA NAK JILAT ANAK AWAK'

on Thursday, June 4, 2015



SINGAPURA - Keji! Itulah perkataan yang sesuai untuk seorang lelaki yang mempunyai nafsu terhadap seorang kanak-kanak perempuan.

Lelaki yang bernama Darren Chin, menghantar mesej berbaur lu-cah kepada ibu kanak-kanak berkenaan yang nyata tidak dapat diterima dek akal.

"I want to su-ck your daughter nice perfect toes. Lick her soles of the fee, kiss her lips, su-ck my pen-is and be my wife," 

Berasa geli dan berang dengan tindakan lelaki itu, ibunya, Aishah, memuat naik gambar mesej berkenaan di laman sosial dan meminta orang ramai menyebarkannya dan berhati-hati dengan lelaki terbabit.

"Iam hereby making this post public. You are free to share this. I received a private message from this Darren Chin who then blocked me. Messaging me a picture of my daughter which he took from school page with that message,"

Difahamkan, lelaki itu mengambil gambar mangsa dari laman Facebook rasmi sekolah.

Menurut Aishah, guru sekolah pernah memaklumkan lelaki yang sama pernah memuat naik comment yang sama di laman Facebook sekolah pada gambar anaknya.

Namun comment berkenaan telah dipadamkan oleh guru terbabit dan lelaki itu kemudiannya telah meninggalkan page tersebut.

"How sickening can someone be. It's a very heartbreaking thing to have received this kinda shit from a stranger.

"I was then informed by my girl school teacher that he actually posted the same comment on her picture on the school page which he then deleted after knowing whats going on.

"He also unliked the school page later," katanya.

Justeru, Aisha meminta orang ramai menyebarkan kejadian itu dan meminta orang ramai berhati-hati agar anak-anak kecil mereka tidak menjadi mangsa lelaki pedophilia ini.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved