ONEXOX
BannerFans.com

Afdlin Shauki pun nak blah dari UMNO?

on Tuesday, July 7, 2015



Afdlin Shauki berkata beliau menyertai UMNO bukan kerana wang. Ia menjawab pertanyaan pengguna Facebook, Farah Rosli sama ada beliau bersama UMNO kerana wang.

“Saya tidak dibayar, saya menyertai UMNO kerana sejarah keluarga saya. Arwah nenek saya ketua Wanita UMNO Singapura dahulu ketika berjuang membebaskan Malaysia dari penjajahan British.”

“Saya masih lagi ahli UMNO tetapi ada perkara yang sedang berlaku dalam UMNO yang saya tidak setuju.”

Beliau berkata datang dari generasi yang setia walaupun ‘kapal nak tenggelam’.

Beliau bagaimanapun berkata sekiranya ‘kapal’ itu ‘bertukar arah’, tiada sebab untuk setia.

“Aku dari generasi kalau kapal nak tenggelam we stay with the ship. But kalau ship dah hilang arah tak guna jugak.”

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved