ONEXOX
BannerFans.com

Low Yat: Sayu. Tangan Melayu Pegawai Melayu Ditampar Peniaga Cina Dalam Lawatan Rasmi Menteri

on Tuesday, July 21, 2015

Dalam pada kerajaan berusaha untuk membina keharmonian negara, ada orang-orang tertentu yang memang RASIS dan bencikan orang Melayu.

Video yang dirakam dari siaran berita NTV7 pada 22hb Julai 2015, menyiarkan lawatan rasmi Joseph Kurup ke Plaza Low Yat kononnya bagi memulihkan suasana keharmonian selepas insiden sebelum Raya yang lalu. Dalam rakaman tersebut, seorang peniaga Cina menampar tangan pegawai Melayu yang mengiringi lawatan Menteri ketika beliau menghulur untuk bersalam selepas Menterinya.

Bagaimana hendak dipulihkan keharmonian kalau beginilah sikap mereka? Patutlah boikot diteruskan kalau begini?




Apakah ini wajah peniaga Cina yang menampar pegawai Melayu yang lengkap berbaju Melayu dalam suasan hari Raya? Benar-benar menguji kesabaran kita.



Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

Unknown said...

Melayu memang bodoh. Dah kena tipu, pijak masih lagi bagi muka. Dengar citer ramai melayu lagi yg pegi low yat. Kata mereka, mereka tidak bersikap perkauman. Ok. Bila kena tipu nanti janganlah buat bising pulak ye!


July 30, 2015 at 9:02 PM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved