ONEXOX

PUNCA VIDEO NAD ZAINAL TAK LAYAN ANAK YATIM PULA TERSEBAR TERJAWAP

on Sunday, August 23, 2015



Isu yang melibatkan Nad Zainal bertambah hangat apabila bekas pengurusnya itu, Alog Zuren, yang berang didakwa melarikan duitnya memuat naik video lama pelakon itu di laman Facebooknya.

"Haa, ini kau Nad Zainal, pakai tudung, pergi event kem ramadhan, dekat rumah anak yatim Klang. Masuk rumah anak yatim, tak salam pengurus atau pengetua anak yatim. Main handphone dari masuk sampai habis.



Nad Zainal Tak Layan Anak Yatim
Video Nad Zainal duduk terkangkang layan handphone, tak layan anak yatim tersebar - http://goo.gl/7lggLbMORE: #MEDIAVIDS
Posted by My Media Hub on 23hb Ogos 2015


"Budak-budak buat persembahan depan kau, kau boleh duduk terkangkang, main handphone tak layan anak-anak yatim itu. Memalukan. Kesian anak-anak yatim itu macam orang bodoh depan kau.

"Lepas itu bergambar pun sekejap, lepas itu blah. Lepas itu admin fans club lain satu team dengan kau masa itu pun malu dengan perangai kau dan pihak YOES mengadu tak puas hati kenapa artis popular. Popular ke perangai macam ni?

"Ini aku dapat info semua dari admin fans-fans club artis lain. Aku pun tak pergi event ini sebab aku dah tak kerja dengan kau sebab kau dengan family kau memalukan aku. Aku akan saman malu kat kau!," katanya.

Malang nasib buat Nad Zainal yang masih lagi berusaha memanjat tangga di industri hiburan. Nampak gayanya ini adalah zaman kejatuhan beliau disebabkan perangainya sendiri.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

Blogger said...

Did you know you can shorten your urls with AdFly and receive $$$ for every click on your shortened urls.


September 18, 2016 at 5:06 AM

Post a Comment

 
© AANS BLOG All Rights Reserved