ONEXOX
BannerFans.com

Simkad ONEXOX Jimat Giler!

on Friday, August 21, 2015

aku terasa macam nak buat review c-ket tentang simkad yang baru je aku pakai sekarang ni.. nama dier onexox. onexox ni milik syarikat bumiputera, rata-rata penjual dia pun bumiputera. apa yang menarik hati aku nak join ni sebab harga simkad murah sangat. cuma rm10. percuma pulak kredit dengan sms untuk no onexox jugak.

bukan tu saja, aku kan sayang no sekarang ni jadi aku nak kekalkan la no. telefon aku.. aku ingat tak boleh, rupanya boleh.. dapat sim baru cuma no yang sama. onexox siap bagi aku tempoh sah kredit sampai 28 bulan lagi.. bestnya.. kredit aku taman tempoh tahun 2017.



kalau nak cerita memang lain habislah. memang jimat sangat. korang bayangkan la call untuk 10 saat cuma 5sen.. mesti korng ingat nak cakap apakan 10 saat. tapi pernahtak korang call siapa-siapa tengok-tengok dia off phone. dah masuk voicemail pulak. dulu aku pakai c**lcom bila masuk voice mail mesti cas 30sen . tak ke rugi..

korang fikirla sendiri. sekarang ni kredit tak gerak pun. yela mesej pulak dapat percuma. 1800 tuuu... tapi dia bagi tiap-tiap bulan. 150sms percuma!!

tak cukup jimat lagi ke...?



 ha... ni satu lagi yang aku suka.. onexox tak payahla korang nak hafal kod yang bermacam-macam untuk nak check balance, top-up dan lain2

korang download je aplikasi ONE XOX kat play store... mudah dan cepat.. klik je dah dapat apa yang korang nak...



lastly... sejak pakai simkad ni, xde dah mesej promo ke apa. contoh: peluang menang wang tunai..bla.. bla.. blaa..

takde..

tapi kalau terlepas juga sebab no kita mungkin ada dalam database kat mana mana. korang jangan risau.. awal-awal lagi onexox dah sekat.. contoh macam gambar kat bawah ni...




so.. berminat ke tak nak berjimat cermat macam aku.? nanti akan dapat 5% kredit percuma kalau korang dapat promote kat oranng lain. kredit tu bergantung pada jumlah kredit yang orang-rang yang dah kita tarik untuk join onexox . tiap-tiap bulan dapat... best kan?

kalau berminat boleh like page ni OneXox fanpage atau PM/whatapp: 017-2335958 (mael kolip)


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved