ONEXOX

GAMBAR SI IBU MEMBIARKAN ANAKNYA KENCING DALAM SINKI FOOD COURT AMAT MEMILUKAN RAKYAT MALAYSIA

on Sunday, September 13, 2015



TAIPING - Gambar seorang ibu membenarkan anak kecilnya kencing di Food Court sebuah pasar raya tersebar di laman sosial.

Gambar yang dimuat naik oleh laman Facebook Taiping Zone itu mendakwa kejadian itu berlaku di sebuah pasar raya di Taiping, Perak.

"Food Court Aeon Mall Taiping Perak. Bawa anak kencing dalam sinki! Pengotor sungguh dan tidak menghormati pelanggan food court yang menjamu selera," katanya.

Bagaimanapun, netizen berpendapat mungkin anak kecilnya sudah tidak dapat menahan rasa ingin kencing menyebabkan si ibu terpaksa membiarkan anaknya kencing di sinki tersebut.

Dalam pada masa yang sama, netizen juga menyelar tindakan si perakam gambar itu yang bertindak memuat naik gambar berkenaan berbanding menegur perbuatan wanita terbabit.

"Tahniah kepada orang yang memuat naik gambar ini. Anda telah membuktikan yang anda juga sama seperti orang dalam gambar ini, iaitu kurang cerdik! Kau ingat nyonya ini nak baca Facebook ko? Pergilah tegur!," kata mereka.


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© AANS BLOG All Rights Reserved