ONEXOX

Video pemandu teksi kantoi melancap di tempat awam tersebar

on Friday, September 4, 2015



Macam-macam!! Kalau sebelum ini dengan kisah seorang lelaki gila seks dalam LRT dan semalam dilapor ditahan. Kini pemandu teksi pula kantoi dengan aksi tidak senonoh di tempat awam dan kini tersebar di laman sosial.

Memetik laporan The Rakyat Post, pemandu teksi dalam klip video berdurasi 1 minit 10 saat dirakam sedang beronani di lorong belakang kawasan perumahan.

Dia menyangkakan perbuatannya ‘selamat’, lelaki tersebut selamba dengan perbuatannya tanpa mempedulikan keadaan sekeliling yang sememangnya terbuka.

Bagaimanapun dia disergah oleh individu yang merakam perbuatan berkenaan sebelum melarikan diri menaiki teksi.

Video yang dikongsikan oleh laman Facebook Malaysian Crime Awareness Campaign itu turut memaparkan maklumat lokasi kejadian iaitu di Seksyen 17/21C, Petaling Jaya yang dikongsikan oleh pengguna Facebook Edward Chai.





Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© AANS BLOG All Rights Reserved