ONEXOX
BannerFans.com

Penjelasan TNB Isu Cabut Plug Untuk Jimat Elektrik Amat Memeranjatkan Rakyat Malaysia

on Thursday, December 24, 2015

Ketika ini isu jimat elektrik hanya dengan mencabut soket atau plug menjadi viral di facebook.Ramai yang percaya dan ramai juga yang menganggap ia hanyalah sekadar gurauan semata.Namun akhirnya kita mendapat penjelasan daripada Tenaga Nasional Berhad (TNB) sendiri.

Berdasarkan kenyataan rasmi daripada Tenaga Nasional Berhad, memang benar pembaziran elektrik akan berlaku sekiranya suis tidak ditutup serta plug tidak dicabut dari soket. Tambah kenyataan TNB lagi, pengguna adalah dinasihatkan untuk mencabut plug daripada soket apabila tidak digunakan dan perlu matikan suiz. Ikuti kisah benar orang ramai yang menggunakan tips penjimatan elektrik daripada TNB. Ternyata ianya bukanlah mitos tapi terbukti berkesan untuk menjimatkan bil elektrik bulanan anda.




Kenyataan Rasmi TNB Isu Tips Jimat Elektrik Hanya Cabut Plug



Testimoni Pengguna Guna Tips Cabut Plug Jimat Elektik

Pengguna 1: Razif Rubaai



Pengguna 2: Liyana Syazwani







Sumber  

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved