ONEXOX
BannerFans.com

3 PM tak mampu kalahkan TG Nik Aziz

on Tuesday, May 14, 2013


TG Nik Aziz telah bersara dari jawatan MB setelah 23 tahun. Nabi Muhammad SAW juga menyampaikan dakwah Islam selama 23 tahun di Mekah dan Madinah. Mungkin juga TG Nik Aziz mencontohi dan mengambil kira ini untuk bersara.

TG Nik Aziz ingin bersara dan bukan disuruh bersara seperti Mahathir. Shubky Latif menulis dalam Harakah keluaran terkini, hanya 3 orang yang menyuruh Nik Aziz bersara – Mahathir, Najib dan Ibrahim Ali. Tak terkira ramainya dalam UMno minta Mahathir bersuara.



TG Nik bersara dengan 3 PM yang tak mampu mengalahkan TG Nik Aziz di Kelantan. Misi tawan Kelantan oleh 3 PM gagal sejak 1990 sehingga sekarang. Paling banyak yang merasai kegagalan tersebut tentulah Mahathir. Lihat grafik menarik Dr Tanaka Mustafa di atas.





Kini Kelantan mempunyai MB baru dan sama-samalah kita doakan keberkatan kepada MB baru untuk meneruskan perjuangan yang dibawa TG Nik Aziz di Kelantan.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved