Gambar Wan Sakinah Bakal Isteri Kedua Ashraf Muslim

on Thursday, May 9, 2013


Tersebarnya gambar Wan Sakinah iaitu bakal isteri kedua Ashraf Muslim yang baru. Sejak khabar Ashraf Muslim akan kahwin dua tersebar di laman sosial, ramai yang tertanya siapakah bakal menjadi isteri baru Ashraf Muslim selepas Dayana. Di beberapa laman forum tempatan, ada disebarkan gambar wajah sebenar Sakinah yang manis bertudung.









Menurut sumber itu juga, Wan Sakinah ialah seorang krew produksi di sebuah stesen televisyen swasta untuk sebuah rancangan bual bicara yang popular di Malaysia.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 4 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

org lelaki berat tgungjawabnya...bila kawin,kena tgung sgala ttermasuk bab dosa isteri n anak2...kalau si ashraf ni rasa dia mampu tanggungnya, biarkanlah dia...cuma kalau anak yg jadi sebabnya..x best gak..psal ada dikalangan kwn2 dh berbelas thn kwin xde anak,xde sibuk2 nk kawin,but diaorg sibuk berubat n berabih beribu2...x sgup dia hati isteri terguris,lagipun bila bab x bleh beranak lelaki akan jadikan sebab utk kawin..cmna klu kawin, x dpat2 anak2 juga,org melayu,xkan salahkan pihak lelaki klu xde ank kan...semua akan jatuh kelepuk ats kpala pompuan..
kita pompuan bertuah..sebab x perlu tgung dosa sesape kecuali dosa sendiri, kaum Adam kena tguung dosa sndiri,dosa anak bini, n dosa2 ank2 n bini2....biar kan je...


May 11, 2013 at 4:06 AM
Anonymous said...

Baru 2 tahun dah kecoh nak kawin laen?


May 12, 2013 at 5:22 AM
Anonymous said...

ceh klau ye pun kahwin la cantek sikit supaya tk cri yg lain lg


July 18, 2013 at 1:20 AM
Anonymous said...

Bukan sbb zuriat kot,tp mmg hati ashraf dh x setia..simpang malaikat 44 x mau aku dpt laki cmni..kesian dayana,ditipu dn trtipu oleh jnji setia sang suami yg culas..mudah2an Allah merahmati mu..aamin.


July 18, 2013 at 8:24 AM

Post a Comment

 
© AANS BLOG | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO