ONEXOX
BannerFans.com

Kejutan suami atas katil

on Thursday, May 9, 2013


Kuala Lumpur: Amat malang nasib seorang isteri apabila suami yang dicintai bertindak ganas menarik rambut dan menghentak kepalanya menggunakan topi keledar, selain mengugut menetaknya dengan parang hanya kerana wanita itu mengejutnya bangun daripada tidur.

Kejadian berlaku di rumah pasangan suami isteri itu di Dang Wangi di sini, Isnin lalu selepas mangsa yang berusia 23 tahun mengejutkan suaminya daripada tidur pada jam 12.30 tengah hari.

Sumber polis berkata, mangsa meminta suaminya bangun kerana ketika itu sudah lewat dan mahu mengemas bilik tidur mereka.



“Bagaimanapun, suspek yang berusia 20-an bukan saja tidak puas hati, malah tiba-tiba mengamuk dan menghamburkan kata-kata kesat kepada mangsa. “Biarpun mangsa meminta maaf kerana tidak menyangka suaminya bertindak sedemikian, usaha itu tidak meredakan kemarahan suspek, sebaliknya lelaki itu bertindak lebih ganas,” katanya.




Menurutnya, suspek menarik rambut dan menghentak kepala isterinya itu ke dinding sebelum keluar dari bilik. “Mangsa terus mendapatkan suaminya dan sekali lagi meminta maaf, namun suspek terus bertindak ganas mengambil topi keledar dan menghentaknya ke kepala mangsa beberapa kali tanpa belas kasihan.

“Tidak cukup dengan itu, suspek mengambil parang yang bersarung dan mengugut menetak mangsa dengan senjata itu,” katanya.

Sumber itu berkata, akibat kejadian mangsa yang cedera di kepala dan badan menghubungi keluarganya meminta mereka membawanya keluar dari rumah.

Menurutnya, atas nasihat keluarganya, mangsa membuat laporan di Balai Polis Dang Wangi, di sini.

Ketua Polis Daerah Dang Wangi Asisten Komisioner Zainuddin Ahmad mengesahkan menerima laporan kejadian itu dan siasatan lanjut sedang dijalankan.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved