ONEXOX
BannerFans.com

VIDEO: Bobo Dianggap Gila, Burukkan Malaysia?

on Tuesday, May 21, 2013


Amboi sejak bernaung di bawah syarikat produksi terkenal, MIG semakin banyak pula video parodi yang dihasilkan oleh Bobo ya.

Jika sebelum ini Bobo pernah popular dengan parodi lagu Sayang nyanyian Shae dan Diamond, Rihanna, terbaru menerusi laman web rasmi MIG Online, Bobo dikatakan telah tampil dengan video terbarunya menerusi lagu Jahat nyanyian Stacy.

Menerusi respon para peminat yang menyaksikan video tersebut di laman Fabook rasmi Stacy, ramai antara mereka mengkritik video berkenaan sehingga ada yang mengatakan Bobo sebagai budak gila yang memburukkan nama Malaysia.




Antara gaya yang dihasilkan oleh Bobo :

Dia punya muncung, kalah bibir Angelina Jolie





Meskipun Bobo dihentam dan dikritik teruk oleh peminat, bagi OHBULAN! kami sendiri sangat terhibur dengan video parodi yang dihasilkan, cuma kalau boleh gaya dan reaksi muka itu biarlah dipelbagaikan agar penonton tidak boring asyik melihat gaya lenggokan yang sama sahaja.

Apa pun jom layan video perodi Jahat yang dihasilkan oleh Bobo selepas ini. Semoga terhibur!




Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved