ONEXOX
BannerFans.com

(VIDEO) Pelajar Rakam Adegan ‘Hisap’ Rakan Dengan Teman Lelaki

on Monday, June 17, 2013

Tarik nafas panjang apabila kami menonton video ini. Walaupun video ini bukanlah video pertama hasil nukilan anak-anak yang masih bersekolah, namun perlakuan kali ini agak mengejutkan kami.

Dalam video ini, menyaksikan sepasang pelajar sekolah telah dirakamkan aksi tak senonoh mereka berdua oleh rakan perempuan mereka sendiri.



Kami tidak pasti sejauh mana tahap maruah mereka yang sanggup berkelakuan sedemikian untuk dirakam.





Video tersebut memaparkan aksi seorang pelajar lelaki sedang melakukan sesuatu kepada dada pelajar perempuan tersebut. Kemudian mereka mula berkucupan, dan kemudiannya pelajar lelaki tersebut menarik tangan temannya itu di pehanya.

Pelajar dalam video yang diberi tajuk “Perghhh !! Faris Fatiah !sMk sri paYoNg!” berdurasi 4:42 saat itu dipercayai dari sebuah sekolah menengah di Terengganu.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

jom ramai2 berdoa semoga remaja dan budak2 zaman skrg & akan dtg akan lbh bermaruah... takut jd kt anak2 kite nnt.. semoga Allah pelihara keluarga dan seluruh umat islam di dunia.


June 17, 2013 at 10:35 PM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved