ONEXOX
BannerFans.com

Kemalangan: Bekas Suami Nabila Luah Kekecewaan

on Sunday, September 8, 2013

Susulan kemalangan yang melibatkan pelakon Nabila Huda, anaknya, Keisha Laila dan pelakon siri Juvana, Syazwan Zulkifly, bekas suami kepada aktres itu, Zaidy Zailani meluahkan rasa kesal dan kecewanya dengan insiden tersebut di laman Twitternya.

Zaidy menyatakan dia tidak pernah membawa anak tunggalnya itu pergi ke tempat kerja kerana takut dan risau kejadian seumpama itu akan berlaku.

Akibat kemalangan di Lebuhraya Karak itu, Keisha dilaporkan tercampak keluar daripada kereta model Mitsubishi Triton yang dipandu oleh Syazwan.

Antara yang ditulis oleh Zaidy ialah, “tak tahulah apa nak cakap. Aku kerja tak bawa anak, dekat ke jauh ke, semua tempat yang patut aku bawa tapi aku tak bawa sebab fikir risiko”.



“Sebab itu juga aku suka Keisha dekat rumah dan aku sentiasa berjaga-jaga sebelum benda jadi,” tulisnya lagi.



Mungkin Zaidy perlu lebih terbuka menerima takdir serta qada dan qadar yang telah ditetapkan oleh Yang Maha Kuasa.

Penulis percaya, Nabila pun tidak minta kemalangan berlaku, tapi yelah benda dah jadi.





Apa yang lebih penting, sama-sama doakan semua yang terlibat akan segera sembuh seperti sedia kala.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved