ONEXOX
BannerFans.com

Kesalahan tondang bini kek buntut sampai lobam cumo bayar kompaun RM300 jer...

on Friday, October 11, 2013

Kuantan: Seorang lelaki terlepas hukuman penjara selepas Mahkamah Majistret, di sini, hanya mengarahkan dia membayar kompaun RM300 atas kesalahan menendang punggung isterinya tahun lalu.

Tertuduh, Muhammad Eslamluddin Salehudin, 30, dari Taman Beserah, di sini, sebelum itu mengaku bersalah terhadap pertuduhan dibacakan jurubahasa mahkamah di hadapan Majistret Jessica Daimis.



Tertuduh didakwa sengaja mendatangkan kecederaan dengan menendang punggung serta menyebabkan lebam di bahagian lengan isterinya pada 25 September 2012 di rumah bernombor 25, Lorong 3, Taman Beserah jam 2.30 petang.





Dia melakukan kesalahan itu mengikut Seksyen 323 Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara sehingga setahun atau denda sehingga RM2,000 atau kedua-duanya sekali jika sabit kesalahan.

Muhammad Eslamluddin yang memakai baju-T berwarna merah dilihat ditemani isterinya serta beberapa ahli keluarganya sepanjang prosiding itu berlangsung.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved