ONEXOX
BannerFans.com

Anak Tokey Lombu Dapek 5A UPSR Dapek Hadiah Bas! Hebat!

on Saturday, November 16, 2013

Dapat 5A UPSR 8 tahun Lalu Ayah Hadiahkan Bas kepada saya. Walaupun Hadiah Bas itu tidak diserahkan di sekolah seperti Mini Cooper S Anak Tokey Ayam di Sekolah Zainab, namun saya tetap gembira hingga nak pengsan. Saya hampir melupakan Janji Ayah untuk Menghadiahkan Bas sekiranya saya mendapat 5A dalam Peperiksaan UPSR 8 Tahun Lalu. Gambar Kenangan Anak Tokey Lembu bersama Hadiah UPSR 5A sebuah Bas Persiaran Idaman.



Anak Tokey Lembu dapat 5A UPSR 8 Tahun dulu. Hadiah Bas Persiaran (Harga lagi Mahal dari Mini Cooper tau), Tapi tak bui di sekolah laa...





Ayah saya akhirnya menunaikan janjinya kepada saya yang tertangguh 8 tahun lalu. Kebetulan Ayah mampu membeli Bas idaman saya ini. Gambar saya dan Bas Persiaran dimuat naik di Facebook sekadar kenangan keluarga dan tiada niat untuk bersaing dengan Siti Nur Fatini Zulaikha Zukila dan Mini Cooper S. Ayah saya Tokey Lembu dan Ayah Siti Nur Fatin pula Tokey Ayam. Kami tiada kaitan antara satu sama lain. Diharap tiada Gosip dan Kontroversi yang timbul dari Gambar yang dimuat naik di laman sosial ini. Ayah Hadiahkan Bas 5A UPSR 8 Tahun Lalu maka Biarkan aku bahagia dengan Bas Idamanku ini.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

ayu said...

gomar wek heboh..


November 17, 2013 at 9:17 PM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved