ONEXOX
BannerFans.com

Gadis Mengandung Selepas Pakai Selimut Adik Lelakinya

on Saturday, January 4, 2014

Alor Pongsu : Seorang remaja perempuan berusia 17 tahun terkejut apabila diberitahu doktor bahawa dia mengandung semasa dia sedang buat pemeriksaan kerana tidak datang haid.

Selepas disoal siasat , gadis itu mengaku tidak pernah melakukan persetubuhan.



Ditanya tentang perkara perkara yang berlaku dalam tempoh sebulan , gadis itu mengakui bahawa dia pernah menggunakan selimut kepunyaan adik lelakinya yang berumur 15 tahun.





Pakar Perubatan mengesahkan bahawa , gadis itu mengandung selepas menggunakan selimut adiknya yang mengandungi sperma hidup.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

Unknown said...

HE..HE..HE....SUMBANG MAHARAM....

KALAU AWAK NAK TAHU KES INI ...GADIS MENGANDUNG SELEPAS PAKAI SELIMUT ADIK LELAKINYA SAMAADA GADIS INI BUAT SUMBANG MAHARAM DENGAN ADIKNYA MENYEBABKAN DIA MENGANDUNG ATAU DIA MEMINJAM SELIMUT ADIKNYA YANG ADA AIR MANY YANG MASIH AKTIF YANG ADA PADA SELIMUT ADIK LELAKINYA ..KEMUNGKINAN ADIKNYA BARU LEPAS BUAT HUBUNGAN DENGAN TEMANWANITANYA...JIKA KITA LIHAT KES INI EMEZING STORY TAK MASUK AKAL TETAPI ADA BENARNYA JIKA TIDAK MEMBUAT PERSETUBUHAN PUN WANITA AKAN MENGANDUNG JIKA KEMALUAN WANITA ITU BASAH INI MUNGKIN BOLEH MENYEBABKAN SPERMA LELAKI YANG AKTIF BOLEH MASUK KEDALAM RAHIM WANITA ITU ....DAN BESAR KEMUNGKINAN INI YANG MENYEBABKAN WANITA ITU TERMENGANDUNG ANAK ADIK LELAKINYA..


January 5, 2014 at 11:44 PM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved