ONEXOX
BannerFans.com

Ibu, kekasih ditahan bunuh anak sendiri ‘Nursyafiqah’

on Wednesday, January 22, 2014

Kelihatan gambar adik Nursyafiqah Abdullah dibawa keluar dari Hospital Sultanah Nur Zahirah, Kuala Terengganu selepas dituntut warisnya semalam.

Manakala laporan blog dan media sosial sangat tidak bertanggung jawab apabila menuduh mangsa adik Nursyafiqah telah dirogol dan dibunuh, malah secara keterlaluan telah menyebar gambar ngeri kematian beliau- Foto kredit Kosmo Online  / Al Fatihah








KUALA TERENGGANU – Ibu kanak-kanak yang ditemui mati dibunuh di sebuah rumah kosong di Taman Permint Fasa Dua Seberang Paka, Dungun kelmarin merupakan antara empat individu yang ditahan bagi membantu siasatan berhubung kematian mangsa itu lapor Kosmo Online.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah negeri, Asisten Komisioner K. Manoharan berkata, keempat-empat individu terbabit ditahan di sekitar Kuala Paka antara pukul 1.30 petang kelmarin hingga pukul 1.30 pagi semalam.

Menurut beliau, suspek pertama yang merupakan kekasih kepada ibu mangsa ditahan dalam keadaan khayal akibat mengambil dadah, kira-kira dua jam sebelum mayat Nursyafiqah Adawiyyah Abdullah, 2, ditemui pada pukul 3.30 petang.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved