ONEXOX
BannerFans.com

Isteri ADUN Tahan bersuami dua

on Monday, January 20, 2014

Nampaknya Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Tahan, Datuk Wan Amizan Wan Abd. Razak telah menjadi 'madu' kepada 'isterinya' yang mempunyai dua suami.

Beliau membuat kejutan apabila memfailkan permohonan cerai terhadap ‘isterinya’ yang telah berkahwin dengan individu lain pada Disember tahun lalu, lapor Kosmo Online.



Selepas membuat permohonan  menceraikan isterinya, Timbalan Ketua UMNO Bahagian Jerantut, Pahang itu turut membuat satu lagi permohonan bagi membubarkan perkahwinan wanita itu Azma Azifazilla Azan, 28, dan suaminya, Rizal Md. Radzi, 40.





Wan Amizan, 42, selaku plaintif memfailkan permohonan cerai mengikut Seksyen 47 Undang-undang Keluarga Islam (Negeri Selangor) 2003.

Wan Amizan yang diwakili peguam syarie, Anita Arifin dan Mohamed Isa Abd. Ralip memfailkan permohonan membubarkan perkahwina nmengikut Seksyen 61(3)(b)(i) Enakmen Pentadbiran Agama Islam Negeri Selangor 2003 bagi.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved