ONEXOX
BannerFans.com

Murid dihukum makan rumput tetap bersemangat ke sekolah walaupun diejek

on Monday, January 27, 2014

SUNGKAI - Dua pelajar Sekolah Jenis Kebangsaan Cina (SJKC) Khai Meng di sini yang diperlakukan seperti lembu oleh seorang guru lelaki akibat gagal menyiapkan kerja rumah tidak patah semangat untuk kembali ke sekolah walaupun mereka diejek dengan panggilan lembu oleh segelintir pelajar lain semalam.

Salah seorang mangsa berkata, dia ada terdengar beberapa rakan sekelas memanggilnya dengan gelaran lembu sewaktu memasuki kelas pada awal pagi semalam.



"Pagi tadi semasa saya masuk ke kelas, tiga orang rakan sekelas memanggil saya dengan gelaran lembu tetapi bukan semua mengejek.

"Ada juga beberapa rakan lain yang bergurau meminta autograf kerana mereka kata saya seperti artis sebab kisah saya keluar di televisyen dan surat khabar," katanya ketika ditemui selepas tamat sesi persekolahan semalam.





Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved