ONEXOX
BannerFans.com

Sultan Brunei sambut Maulidul Rasul dalam hujan, anak bayar Mariah Carey RM4.9 juta

on Thursday, January 16, 2014



Sultan Berunei, Kebawah Duli Yang Maha Mulia Paduka Seri Baginda Sultan Haji Hassanal Bolkiah Mu'izzaddin Waddaulah ibni Al-Marhum Sultan Haji Omar 'Ali Saifuddien Sa'adul Khairi Waddien, menyambut Hari Keputeraan Nabi Muhammad S.A.W pada 12 Rabiulawal 1435H lalu bagi tahun 1435H/2014M dalam hujan.

Basah kuyup meredah hujan demi tanggungjawab baginda untuk bersama-sama dengan rakyat.

Baginda juga sebelum ini, 22 Oktober lalu mengumumkan pelaksanaan undang-undang syariah secara berperingkat di negara itu termasuk hukuman rejam hingga mati bagi kesalahan zina.

Namun apa yang ingin ditunjukkan Sultan Brunei dengan penerapan nilai-nilai Islam menjadi "tak cantik" kerana puteranya.

Dikhabarkan sebelum ini penyanyi antarabangsa Mariah Carey dijemput anak Sultan Brunei, Putera Azim dan dibayar sekitar RM4.9 juta bagi meraikan majlis sambutan hari jadi pada malam tahun baru.







Daily Mail melaporkan Carey dijemput oleh Putera Azim itu ke parti hari jadi peribadinya di hotel lima bintang di Dorchester.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved