ONEXOX
BannerFans.com

Hanez Suraya lapor polis Facebook Kami Sokong Liyana Manan

on Monday, March 10, 2014

Umum mengetahui, sebuah Fanpage Facebook Kami Sokong Liyana Manan telah diwujudkan beberapa hari lalu untuk menjadi medan penyokong Liyana Manan berkongsikan gambar dan bukti hubungan Hanez Suraya bersama Romie.

Sehingga hari ini, fanpage tersebut sudah meraih 116,000 likes sekitar jam 11 pagi tadi dan dijangka akan terus meningkat dari masa ke semasa selagi Hanez Suraya gagal membuang jauh-jauh egonya dan meminta maaf kepada Liyana Manan.



Semalam, Berita Harian telah menghubungi pelakon jelita itu bagi mendapat ulasannya berhubung pendedahan-pendedahan yang dibuat dalam Facebook Kami Sokong Liyana Manan. Katanya, dia tidak mahu lagi memikirkan perkara tersebut dan memberi amaran akan membuat laporan polis jika pihak terbabit membahayakan dirinya.





“Jika perbuataan pihak terbabit sampai mengancam keselamatan dan membahayakan diri, saya akan membuat laporan polis.”

“Saya memang tidak akan berdiam diri kalau tindakan mereka melampau, sampai memalukan diri dan keluarga saya. Semua orang boleh berkata apa saja yang mereka inginkan sebab mereka tidak tahu kebenarannya.”

Sumber




PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 2 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

rasanya dia sendiri yg malukan diri dan keluarga dia.. tak usah layan la dia ni.. buang masa je polis nak siasat.


March 10, 2014 at 3:19 AM
Anonymous said...

tengok pic ni pun dah memalukkan dan memualkan..aku rasa baik dia cakap depan cermin sorang2 hehehe...polis tak ada masa nk layan kes2 yg remeh mcm ni...


March 10, 2014 at 10:13 AM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved