ONEXOX

Maria Farida Hentam Sikap Playboy Shah Jaszle

on Wednesday, April 23, 2014

Salah seorang mangsa pelakon terkenal Shah Jaszle iaitu Maria Farida telah tampil memberikan komen terhadap isu Shah Jaszle yang kini sudah putus tunang gara-gara sudah bertemu kekasih baru.

Maria Farida menyatakan dirinya langsung tidak terkejut dengan apa yang berlaku kepada Shah Jaszle ketika ini kerana itu semua merupakan kesilapan dirinya sendiri.

“Saya tidak terkejut. Memang saya sangka ianya akan berlaku kepadanya. Perkara itu tidak ada kena mengena dengan saya. Tapi apa yang boleh saya katakan, dia (Shah Jaszle) yang jahanamkan hidup dia sendiri.

“Whats goes around, comes around. Saya malas nak komen panjang. Memang dia selalu kantoi dengan ramai teman wanitanya sampai sekarang.



Cuma nasib dia yang kali ini paling besar,” kata Maria Farida dengan panjang lebar.

Pada masa yang sama, Maria Farida turut melahirkan rasa simpati dengan tunang Shah Jaszle iaitu Redzwani Puteri yang masih mempercayai aktres buayaa darat itu walaupun dia secara terangan mengetahui pembohongan dan pengkhianatan yang dilakukan oleh kekasihnya.

“Kasihanlah pada tunang dia, dapat buaya yang macam tu. Lepas satu, satu dia (Shahz Jaszle) perdayakan. Sebenarnya saya malas dan memang tak ambil tahu lagi pasal hidup dia. Saya hanya dengar dari orang-orang sekeliling yang bercakap pasal hal kontroversi dia itu,” tambahnya lagi.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© AANS BLOG All Rights Reserved