ONEXOX
BannerFans.com

Aksi manja Ziela Jalil terserempak Hans Isaac

on Saturday, May 17, 2014

Pelakon, pengarah dan penerbit terkenal, Ziela Jalil atau nama sebenarnya Norzilah binti Abdul Jalil, 45, telah memuatnaik sekeping foto yang mengandungi keterangan 'Datuk Hans Isaac' menerusi laman Instagram miliknya.

Foto tersebut diambil ketika Ziela Jalil terserempak secara tidak sengaja dengan kawan rapat Neelofa itu baru-baru ini di satu tempat yang dirahsiakan.

Perkongsian berkenaan menimbulkan tanda tanya dari kalangan wartawan samada Hans Isaac kini sudah bergelar Datuk atau Ziela sekadar bergurau. Ini kerana, tiada sebarang penganugerahan pingat kebesaran yang ditujukan kepada aktor kacak itu selain gelaran kontroversi oleh Kerajaan Naning.

Hans yang dihubungi media semalam bagaimanapun tidak menjawab sebarang panggilan disebabkan beliau sedang sibuk di Singapura atas urusan kerja. Apapun, jika benar Hans Isaac sudah bergelar Datuk maka ia satu berita gembira buat peminatnya.




Sumber







PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved