ONEXOX
BannerFans.com

Memalukan! Felixia Yeap Tegur Sikap Orang Melayu Di Facebook Otak Kotor Asyik Fikir Memipit Jer...

on Wednesday, May 28, 2014



Bekas model Pla yboy yang dalam proses mengenali Islam,Felixia Yeap telah memuatnaik satu status menempelak sesetengah orang melayu yang gila se ks dan mencuba melakukan provokasi s ek sual terhadap dirinya.Menurut Felixia Yeap,beberapa pengguna Facebook yang berbangsa Melayu telah menyelongkar halaman Facebook rasminya untuk mencari gambar-gambarnya yang lalu ketika dia masih menjadi model Pla yboy.



Antara komen-komen yang dia dakwa ditulis oleh pengguna Islam berbangsa Melayu ialah ‘Nak Ra mas’ , ‘Nak Pa ncut Dalam’ , ‘Nak Ber om en’ , ‘Nak Ji lat’ dan ‘Nak Admin Masuk N eraka’.Sesungguhnya perkara ini sangat memalukan kita kerana ia ditulis oleh orang Melayu sendiri! .Apa nak jadi? Orang sedang cuba memahami dan mendalami Islam di hina sebegitu?

Sumber







PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 6 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

org melayu lebih2 jantan2 melayu mmg otak asik pkr seks je..x de bnde len...aku pun sbg laki melayu rs malu wey...cb2 laa dekatkan diri dgn islam br laa otak tu tak blue...adooiii..memalukan islam je..


May 29, 2014 at 1:20 AM
Cik Itah said...

salam. hai..memalukan betul mereka yang komen tu hmm


May 29, 2014 at 1:22 AM
Anonymous said...

Sabar felixia. Ini dugaan terhadap awk. Anyway I love u just the way u are now. Right here waiting sayang :)


May 29, 2014 at 2:00 AM
umie said...

Felixia...ia smmg sikap kaum adam melayu. Diorg kurang ajar n akal. Abaikan org sebegitu.


May 29, 2014 at 9:22 AM
Anonymous said...

Be patience wt all d obstacles. Hope u can istiqamah in practising Islam. I'm sure there something waiting for u later. Just face all this bitter sweet as a muslim yet you'll find the sweetness in life


May 29, 2014 at 7:31 PM
Anonymous said...

Ini artikel ori dari viralmedia.my dan tulisan saya sendiri..harap edit sumber tersebut...


August 26, 2014 at 9:41 PM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved