ONEXOX
BannerFans.com

Paneh. Punca Amy Search Marah Maki Hamun Nabila Huda Di Instagram

on Friday, June 20, 2014

Punca sebenar Amy Search marah Nabila Huda di Instagram. Kecoh dunia hiburan apabila ayah kepada Nabila Huda iaitu Amy Search telah melemparkan bahasa yang agak kesat menerusi salah satu foto dimuat naik oleh Nabila Huda. Menerusi luahan Amy Search, ternyata Amy kurang senang dengan foto Nabila Huda yang berpengangan tangan dengan seorang lelaki dipercayai kekasihnya di Pulau Mallorca. Tinjauan terkini pula mendapati Nabila Huda telah memadam komen kontroversi Amy Search di foto tersebut. Apapun, berikut adalah bukti “screenshot” komen Amy Search yang sempat dirakam menerusi instagram milik Nabila Huda.





Kenyataan Balas Nabila Huda Isu Amy Search Di Twitter

Susulan isu komen Amy Search tersebar, Nabila Huda menerusi akaun Twitter merayu agar bapanya membaiki semula keadaan hura hara yang telah tercetus.


Sumber








PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved