ONEXOX
BannerFans.com

Punca Bayi 6 Bulan Dicampak Dalam Gaung

on Thursday, June 5, 2014

Bayi lelaki berusia 6 bulan dipercayai telah dibunuh oleh seorang lelaki tidak bertanggungjawab sebelum menyumbatnya dalam beg pakaian dan membuang beg berkenaan ke dalam gaung di KM3.2 Jalan Genting Highland pada hujung minggu yang lalu.

Suspek yang berusia 40-an itu telah ditahan polis semalam selepas ibu mangsa yang juga warga asing membuat laporan polis di Balai Polis Kota Kemuning apabila menyedari suspek sudah melarikan anaknya.

Wanita itu yang bekerja sebagai pembantu rumah selepas suspek mendakwa bayi enam bulan itu telah mati sebelum membungkus mayat bayi itu ke dalam plastik dan menyumbatnya ke dalam beg pakaian.

Pihak polis terus menahan suspek yang ketika itu sedang bersama dengan isterinya di sekitar Shah Alam sebelum suspek mengaku telah membuang mayat bayi malang itu di Genting Highland.



Sumber









PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved