ONEXOX
BannerFans.com

Rita Rudaini Tuntut Nafkah Tertunggak Lebih RM100 Ribu Dari Adil Zafuan

on Tuesday, June 10, 2014

Pelakon jelita, Rita Rudaini dan bekas suaminya Aidil Zafuan akan kembali ke mahkamah 30 September ini untuk perbicaraan penuh tuntutan pelakon itu terhadap nafkah tertunggak melebihi RM100,000.

Rita Rudaini membuat tuntutan nafkah berjumlah lebih RM100,000 yang difailkan menerusi peguamnya itu membabitkan kos bayaran rumah, makan minum, pakaian dan barangan asasi lain.

“Jumlah semua dikira bermula dari tarikh Aidil keluar daripada rumah mereka di Kota Damansara sejak Januari 2012, meninggalkan Rita serta dua anak mereka. Tuntutan nafkah ini difailkan pada awal Januari lalu dan semua jumlah adalah nafkah tertunggak,: katanya.

Sebelum ini, RIta Rudaini juga pernah menuntut nafkah anak merangkumi perbelanjaan makan minum, pengasuh dan juga lampin pakai buang sebanyak RM5,392 sebulan.



Sumber







PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved