ONEXOX
BannerFans.com

Punca fesyen terlalu ketat Fazura di Astro Raya Screening terjawap

on Thursday, July 10, 2014

Sekeping gambar sensasi Fazura dan Lisa Surihani sedang memperagakan fesyen gaun jenis VIOLETTA dan ANGELONIA telah dikongsikan di sebuah page facebook terkenal.

Malangnya, fesyen yang ditampilkan oleh Fazura itu tidak disenangi kebanyakkan peminatnya sehingga ada meninggalkan pelbagai jenis komen negatif yang berbaur lucah.

Lebih teruk lagi, ada segelintir peminat turut mempertikaikan pakaian Fazura kerana dikatakan terlalu ketat dan tidak sesuai untuk ditunjukkan.



Bukankah apa yang cuba diperagakan oleh Fazura dan Lisa Surihani sekadar mengikut kehendak pereka fesyen dan kemahuan pengarah di Astro Raya Screening? Begitulah cabaran dan dugaan yang perlu dihadapi golongan artis, apatah lagi kalau semakin popular.

Mari layan gambar yang menjadi pertikaian peminat di laman sosial dan sebahagian komen mereka yang amat negatif dan berbaur lucah.






Sumber











PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved