ONEXOX
BannerFans.com

Bukan Sebab Duit, Lebih Baik Saya Kahwin VVIP - Rita Rudaini

on Thursday, August 28, 2014



Rita Rudaini kini berjuang menuntut haknya apabila bercerai denga kapten bola sepak Malaysia, Aidil Zafuan.

Dengan perjuangan ini, ada yang menganggap Rita Rudaini seperti mengejar duit semata-mata. Ini apabila Rita menfailkan tuntutan mutaah sebanyak RM 300 ribu dari Aidil yang kini bahagia dengan isteri baru, Zarema.

Namun Rita Rudaini berkata ini semua bukan kerana duit, dan jika kerana duit lebih baik dia kahwin dengan VVIP.

Ini tulis Rita:

Sy cuma mmbantu diri sy dan anak2..kpd mereka di luar sana kaum wanita iaitu kaum sendiri yg lebih byk mengeji dan mengutuk drpd mmberi semangat trhadap apa yg sy perjuangkan selama ini,'sy bukan buat smua ini utk duit atau gila duit dia,klau sy ppn yg jenis gila duit,sy xkan berkawen dgn pemain bola sepak,lebih baik sy kawen dgn VVIP' .
smua ini adalah hak seorang wanita dan hak ank2..utk yg tidak senang dgn perjuangan sy ni,'kena batang hidung sendiri,baru akan sedar'...hanya WANITA yg berhati WANITA SEJATI sj yg bole memahami HATI WANITA lain dan xsanggup tgk kaum sendiri DIANIAYA..tp xsmua wanita mcm tu,zaman skrg ni lebih ramai wanita suka TINDAS DAN ANIAYA kaum sendiri...kebenaran akan muncul bila2 masa dgn izin ALLAH..ALLAH saksi segala2nya..doa kami anak beranak yg dianiaya.. BERANI KRN BENAR..ALLAH sentiasa brsama org2 yg benar... 

Semoga Rita Rudaini berjaya dengan tuntutan dan perjuangannya. Tak lupa juga berjaya dengan bisnes yang semakin maju. Syukur.



Sumber



PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved